تَــمامـــِ هَــستیِ مَن عاشقتم م م م م :x

♥کلبـــ ه عاشـقونـــ ه♥

مگر یادت میگذارد که آرام باشم؟

مگر خاطره هایت میگذارند که بی تو زندگی کنم؟

محال است بی تو بودن ، خیال است با تو پر کشیدن...

مگر یادت میگذارد که فراموشت کنم

کاش اینجا همان آغاز بود ، کاش هیچ آغازی پایان نداشت

گرمای تنت بر روی تنم نشسته،

جای بوسه هایت بر روی گونه ام مانده

از وقتی رفتی صدها بار توبه کردم ،

اما باز هم هوس آغوش گرمت را کردم

من عاشق، محکوم به تنهایی ام !

مگر عشقت میگذارد که بی خیالت شوم؟

مگر تو میگذاری....

شب شد و اشکهایم بیشتر ، دلم هوای تو را کرده ،

باز هم میگویم با همین چشمهای تر:

برگرد که دلم گرفته ،

کجایی که یک عالمه دلتنگی در قلبم نهفته !

مگر میشود بی نفس زندگی کرد،

ای که تو هستی نفس در سینه ام!

مگر میشود بی عشق زندگی کرد،

ای که تو هستی تمام زندگی ام!

مگر میشود بی یار زندگی کرد؟

ای که تو هستی تمام هستی ام!

مگر میشود بی تو زندگی کرد ؟

نه من حتی نمیتوانم فعل نتوانستن را

در هوای بی تو بودن صرف کنم!

مجرمی نیستم که اسیر تنهایی شوم ،

فراری میشوم ، باز هم در به در این دنیا و یک دیوانه ی زنجیری میشوم ،

تا در این حال و هوای جنونم تو را پیدا کنم....

مگر بی تو بودن میگذارد که خوشحال باشم؟

آب خوشی نیست که بی تو از گلویم پایین رود،

هر چه شود محال است عشق تو از قلبم بیرون رود!



نظرات شما عزیزان:

☆★SoOReNA★☆
ساعت19:11---23 تير 1391
خوشگله

Saman.TanhaTarinTanha
ساعت18:51---21 ارديبهشت 1391
سلام سجاد جون وب قشنگى دارى ، از مطالبت معلومه توهم عشقو تجربه كردى
راستش من يه گروهى تشكيل دادم بنام "دلباختگان" بيا تو وبم و عقايدمو بخون و اگه دوست داشتى عضو شو . متشكرم ، سامان


سارا
ساعت14:11---21 ارديبهشت 1391
سلام وب خوبی دارین خوشحال میشم اگه لینکم کنی

۩۞۩ عشقي نا فرجام ۩۞۩ پیمان 68
ساعت22:20---20 ارديبهشت 1391
سلام سجاد جون خوبی داداش تبریک میگم وب قشنگی داری گلم لینکت کردم دوست داشتی میتونی منو با نام ۩۞۩ عشقي نا فرجام ۩۞۩ لینکم کنی منتظر حضور گرمت در وبم میمونم ... موفق و پیروز باشی عزیز

مونس
ساعت17:45---19 ارديبهشت 1391
سلام خوبی وبلاگ خیلی زیبایی داری آپم خوشحال میشم به کلبه حقیرانه ما هم سری بزنید

aysuda
ساعت13:32---19 ارديبهشت 1391
سلام....اوخی وبتون خیییییییییلی ناز و عاشقونس . . .پیش منم بیاین

شبنم
ساعت18:20---18 ارديبهشت 1391
احساس قشنگی دارم در قلبم وقتی که در کنارم هستی عشق من

چقدر زیباست که برای همیشه در کنار هم هستیم

هر وقت که دلتنگ گرمای دستهایت می شوم

دستهای پر از عشقت را در دستانم می گذاری

در لحظات دلتنگی همیشه عشقت را در قلبم دو چندان میکردی

و مرا در دریای طوفانی قلبت مرا غرق عشقت کردی

و در اوج تنهایی و نبودنت طعم بودن را به من چشاندی

احساس عاشقانه ای که در قلبم به تو دارم

همان رویای عاشقانه ی دوست داشتن من به تو است عشق من


سوگلی
ساعت22:32---17 ارديبهشت 1391
بی نظیر وبلاگت سجاد جان خیلی عاشقونه بود اشکمو در اورد

آترین
ساعت21:03---13 ارديبهشت 1391
سلام عزیزم خوبی؟؟؟



وبلاگ خیلی خیلی خیلی قشنگی داری



خیلی از وبلاگت خوشم آمد.خوشهال



میشم به وبلاگ من سر بزنی ونظر بدی



موفق باشی بای گلمپاسخ:Salam azizam mamnunam golam adrese webeto bede behet sar mizanam !!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 12 / 2 / 1391برچسب:,ساعت15:40توسط کـامبیــز | |